usch, vilka dagar!

Hejsan!
Nu sitter jag i Falun ännu engång, tycker dom borde kasta ut oss snart ;) haha!
Kom hit igår, och för ovanlighetens skull så skulle jag åka tåg och det va då det dyraste jag någonsin gjort om jag jämför med buss som jag brukar åka, och buss kostar 58:- men tåget kostade 155:- och det kallar jag skillnad!? men men.

Usch, vilka dagar detta har varit!
Började när jag var vid BM i torsdags och sedan dess har det bara kommit fram mer och mer,
eller visst, fick ju bra besked om att bebisen mår bra, men förövrigt menar jag.
Men gårdagens besked slog nog allt, fan va trött jag blir.
Jag fattar inte hur du kan vara så jävla dum i huvudet, du lovade att ALDRIG göra något mer, fattar du inte att ord också
sårar, om inte ännu mer!? speciellt efter alla saker du gjort!
Och att vi inte fattat tidigare, att vi va så blinda även denna gång gör mig också så jävla förbannad!
Men nu ska du se att detta ska ta slut om jag så ska ta saken i egna händer denna gång!

Nog snackat om tråkigheter. Ska nu åka och hämta Theo på dagis sedan ska åka ner på stan en sväng,
måste köpa mig en tröja, har ju börjat bli så kallt och det räknade ju inte jag med precis när jag packade så
jag har nästan inge kläder med mig alls. Och kanske hitta nått varmt till den lilla i magen också? :)
Tiden går ju ut imorron, så nu är det inte långt kvar alls, gud så vi längtar!
Nej, nu har jag inte tid att sitta här nå mer..
Ha det bra!

S, du ska veta att vi älskar dig och stöttar dig till max.
Du är precis lika mycket värd som alla andra.
Vi finns här för dig om du vill prata,gråta eller bara känna kärlek!
Vi älskar dig <3 för all evighet!


Niklas, min sockertopp <3

P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0