torsdag, fredag & LÖRDAG

Torsdag:
Ja, idag va jag till BM, gick väl inte som planerat.
Magen hade inte växt nånting sedan förra gången, så jag fick en tid till spec. mvc i Västerås
för ett tillväxt-UL dagen efter för att kolla så bebisen fick den näring den skulle m.m.
Kändes som allt försvann från mitt liv, ville inte vara med längre.
Så jag ringde Niklas och han skulle komma så fort han kunde den dan, så vi kunde åka tidigt til Västerås!
Hela dagen blev förstörd, så jag låg bara hemma hela dagen och mådde inge bra alls, grät mesta dels av dagen.


Fredag:
Idag va det dags, gick upp vid 8 tiden och gjorde oss klara, skulle åka klockan 10.
Mamma skulle också följa med, så vi hade nått stöd med oss om det skulle vara nått allvarligt!
När vi väl kom till västerås då va klockan runt 12, så vi gick och åt sedan gick vi till spec. mvc
och väntade på att klockan skulle gå så det skulle bli våran tur, hade tid klockan 2.
När det väl var våran tur så va jag/vi hur nervösa som helst, jag hade jätte ont i magen,
hon frågade om vi ville veta könet, så hon visste om hon skulle slå av skärmen som vi såg eller inte.
Vi valde att ha den på, men h*n ville iallafall inte visa vad det var för kön så det är fortfarande ett frågetecken.
Men allt va bara bra, allt såg fint ut men h*n va -11% men så får det vara sa hon, det är helt normalt med +20% , -20%.
Och det var en lättnad fullt ut kan jag lova, vi kunde pusta ut och åka hem utan några bekymmer!
Så vi åkte hem, jag packade lite och sedan åkte vi vidare till Niklas :) <3


Lördag:
Sitter hemma vid Niklas, vi ska snart kolla på film, vet inte riktigt vad det blir för nått? :)
Och mamma har åkt till Falun för att hämta samuel, sedan skulle dom till AquaNova i borlänge och bada
med "Falu-familjen", hoppas dom har det skoj! :) själv blir jag kvar hos Niklas iallafall tills imorron, mer vet jag inte än?! ;)
Och så har vi ju BF enligt mens idag och enligt UL så är det BF på tisdag, så det är väl bara att vänta och se vad
som händer, men h*n är mer än välkommen och efterlängtad! <3
Nej, nu orkar jag inte skriva mer + att vi ska kolla film snart.

Ha det bra!

P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0