RUBRIK

Hej!
Orkade aldrig skriva igen igår. Blev så mycket när vi kom hem, först packa upp alla väskorna sedan göra mat,
efter maten började jag städa, sedan skulle vi ut och gå en sväng sen blev det idol m.m. så jag hade fullt upp hela dagen!
Älsklingen kom aldrig, han mådde inte så bra, får se hur det blir idag?! För jag kom på att jag ska till BM tidigt imorron,
så jag kan nog inte åka till avesta, tyvärr :/ men han kanske skulle komma till mig :) 'håller tummarna', han är riktigt saknad!
Och så ska jag fortsätta städa lite idag med, vill ändra lite saker. Så det ska jag sysselsätta denna dag med.
Och så fick jag reda på att familjen Silfwerbrandt kommer hit om nån timme också, Theo saknar redan Samuel, stackare! :(
Så ska försöka hinna så mycket som möjligt innan dom kommer, så måste sluta skriva nu..
men skriver mer och lite bättre senare.

P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0