Ny blogg.

Hejsan.
Tänkte försöka mig på en blogg.
Har aldrig varit för att skriva så mycket, men försöka går ju alltid!
Kommer väl mest skriva om min vardag,graviditet (det lilla som är kvar)
sedan blir det väl om mitt liv som ung mamma, om jag orkar blogga överhuvudtaget vill säga.

Men som sagt, Sandra heter jag 17 år och gravid i vecka 37 (36+2) är beräknad till den 30 september, men är nästan 100% säker på att det blir tidigare pga. en rätt krånglig graviditet med rätt många besök på förlossningen. Men jag är tillsammans med pappan till barnet, Niklas heter han och är nyss fyllda 18 år. Våran graviditet var helt oplanerad och kom som en chock för oss båda mer eller mindre, så det tog ett tag att smälta allt men jag va bestämd från början att behålla barnet, abort fanns knappt i mina tankar! Men nu har vi kommit såhär långt och nu längtar vi som bara den efter våran älskade son/dotter. Vet inte riktigt vad jag mer kan skriva nu.. men jag ska försöka skriva lite varje dag  :)


P
o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0