JIPPI!!!!!!!!

Idag kommer min Älskling hem från mönstringen! :)
Så få se hur han haft det där då? Bra hoppas jag.
Ska iallafall åka hem till honom senare idag när han kommit hem.
Åker från Falun klockan 13.50 så vet inte riktigt när vi är framme i Avesta. Ska bli skönt att komma hem en sväng,
men ändå så kommer det bli tomt som bara tusan! men vi åker säkert tillbaka snart, om vi får? ;) haha!
Är nästan stensäker på att förlossningen kommer sätta igång riktigt denna vecka, men vem vet!?
Hoppas det iallafall, vill ju att våran lilla prinsessa/prins ska komma nu, orkar inte vänta längre <3
Har även så ont ner i bäckenet så jag inte kan sova på nätterna också.. så skulle vara så skönt om det hände nått inom kort.
Minsta lilla rörelse jag gör så "spränger" det ner i bäckenet så jag tror att jag ska gå av.. fy, det är hemskt!!
Har ju även förvärkar/värkar, men det händer ju inget, men emellanåt gör dom så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Hoppas du kommer snart lilla plutt <3 mamma och pappa älskar dig!


Dagens tack går till Lisbeth m. familj för att vi fått vara här och att ni har stått ut med oss och hur mycket ni ställer upp! <3

P o K
Sandra

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Nu är det tomt härhemma utan er..

Välkomna tillbaka när ni vill,

Kramar i massor...

Lisbeth.

2008-09-09 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0