Happ..

då har min älskling åkt på mönstring. Så jag hoppas innerligt att det inte blir nån bebis idag eller imorron
när han inte är hemma. Men skulle det bli det så är det väl så, kan ju inte precis stoppa upp en kork eller liknande, tyvärr!
Skulle det mot förmodan bli när han inte är hemma så kommer mamma vara med, vet inte om det är bra eller dåligt?
Men jag vill ju inte vara helt ensam, så då får hellre mamma vara med och jag vet att det uppskattas väldigt mycket av henne att få vara med och hon kommer ställa upp en heldel, det tvekar jag inte en sekund på! Min mamma är bra! <3
Men jag vet hur ledsna både jag och Niklas kommer bli om inte han får vara med. men men!

Är fortfarande i Falun hemma vid Lisbeth m. familj, trevligttrevligt :)
Har varit här sen i Tisdags natt och vet inte hur länge vi blir kvar, tills dom kastar ut oss kanske? haha!!
Men det känns tryggare att vara nära till förlossningen än att sitta hemma flera mil ifrån.
Och så är det ju trevligt att bara hälsa på också, men vi får väl se hur länge dom orkar stå ut med oss? ;)

Nu ska jag kila iväg och äta lite lunch, kanske skriver lite mer senare!

P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0