Blåbärs plock!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Vaknade runt 9 men gick och la mig rätt snabbt igen och sov till klockan 1, super skönt! :)
Åt lite lunch sedan gick vi ut och lekte lite på gården, sen skulle mamma och Lisbeth rensa rabatterna
så jag tog med mig Samuel och Matteus ut i skogen och plockade lite blåbär och det uppskattades väldigt mycket! ;)
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, så jag passar på att försöka mig på ett inlägg till..
Ikväll ska min älskling ut på krogen och kolla på Ken Ring nått han verkligen sett framemot länge,
så hoppas det inte blir nån bebis ikväll då, så han verkligen kan gå dit utan problem! :)
För han "missade" ju sin 18 årsdag pga. ännu ett förlossningsbesök utan resultat..
Inte hela världen kanske, men hade nog känts bättre att "missa" den med ett resultat, eller? :)

Nej, nu är jag tom och vet inte vad jag ska skriva. Men kanske försöker mig på ett nytt inlägg till kvällen.

-Niklas, jag älskar dig <3

P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0