BF idag och fortfarande ingen bebis.

Hejsan :)

Idag har vi BF men fortfarande har det inte kommit nån bebis, men än är det ju några timmar kvar.
Hoppas verkligen det sätter igång snart, orkar inte med denna klumpiga mage längre!
Vill hellre ha en liten bebis att lukta på :) vem vill inte det liksom?! hihi..
Jag är så trött idag så har typ bara vilat och sovit mesta dels av dagen,
så det kanske är nått pågång, att kroppen vilar sig inför natten/morgondagen, vem vet? ;)

Vet inte vad jag mer ska skriva.. ?
Tänkte mest bara säga att det inte kommit nån bebis ännu..

Jag saknar min Älskling :( <3

P o K
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

du ska se att hon eller han kikar ut snart :)

2008-10-01 @ 20:03:44
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0