22 september

och ingen bebis än.. jag som varit så säker på att den snart ska komma sedan vecka 31, men icke sa nicke!
men idag är det iallafall min mormor´s födelsedag och hon är stensäker på att hon kommer bli "gammelmormor" idag ;)
så vem vet, har nån konstig känsla i kroppen, + lite skakig,illamående,små ont,trött m.m. kännder mig jätte konstig.
så nått kanske är pågång? vem vet? men det märks väl :) kan ju inget mer än att hoppas!
Är i Falun, har varit här lite mer än en vecka nu och älsklingen med, men han åkte hem igår, han måste ju till skolan.
Men om det skulle hända nått så kommer han ju såklart tillbaka!
Vi ska snart åka till Vansbro och överraska min mormor på födelsedagen, GRATTIS till henne också :)
Hon vet inte att vi ska komma, så kan ju hoppas hon ej läser detta inlägg innan vi hunnit komma?! haha.

skriver kanske mer sen..


Lilla bebis kom nu, vi längtar efter dig <3
är det inte trångt där inne?! här ute har du iallafall mer plats och massa kärlek vi vill ge till dig :)


P o K
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0