1 vecka

Hej :)
idag är det exakt en vecka kvar tills våran lilla är beräknad till att komma.
och vi åker hem från Falun idag, för att kolla typ två veckors post,städa och enbart slappna av,
för jag har kommit på att jag kanske behöver komma hem och och känna att det spelar ingen roll om vattenet skulle gå
när jag sover, för "nu" är det ju min säng, det är nått jag går och spänner mig för hela tiden.
Är typ rädd för att det ska komma hemma vid nån annan, så jag "förstör" nån annans möbler.. det vore ju lite synd!
Sen ska jag till BM på torsdag om jag hinner dit innan bebisen tittar ut.
Ska kanske hem till älsklingen senare ikväll, men vet inte, som jag sa så skulle det vara skönt att sova i sin egen säng
minst en natt iallafall, så kan kanske kan komma hem till mig inatt, så kan ju jag åka till honom imorron? :)
i värsta fall får vi stå ut utan varandra tills imorron :( JOBBIGT!!! 
och jag måste verkligen städa så det är rent och fint tills det är dax att ta hem våran bebis! :)

vet inte riktigt vad jag mer ska skriva..
eller jo, vill tacka Lisbeth m. familj ännu engång pga. att ni ställer upp så mycket som ni gör!
jag/vi är väldigt tacksamma för det ni gör för oss ska ni veta.
Och det blir väl bara hem nån dag, sedan är vi väl tillbaka? :)
Hoppas Samuel och Theo kan stå ut utan varandra mins 2-3 dagar iallafall?!
så dom inte ska behöva gråta sig igenom dessa enstaka dagar också :/ som förra gången!

P o K
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

nära nu :o

kom ihåg och höra av dig såfort något är på G ,vilket tid på dygnet som helst :)

miss u!<3

2008-09-23 @ 21:37:45
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Sabine,

hoppas allt går som planerat :)

& håller med syster , miss u ! <3

2008-09-26 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0