1 år

Idag är det exakt ett år sedan jag och Amanda skulle åka till Avesta för att festa med några vänner
som i sin tur skulle fira nån av deras vänner. Vi åkte dit, hade det jätte trevligt och jag blev näst intill kär i deras vän på engång, jag verkligen fasnade för honom påengång, trodde inte att man kunde göra det, men han va nått alldeles speciellt.
Och det visade sig att jag visste vem det var, jag hade umgåtts med honom förut. Men kvällen tog slut fortare än man kunde ana. Så jag och Amanda skulle åka hem, tråkigt som skjutton tyckte jag. Men jag kände ju även denne killes bror, så det första jag gjorde när vi hade satt oss i bilen för att åka hem skickade jag meddelande till denne killes bror och frågade om jag kunde få hans lillebrors mobil nummer, fick tyvärr inge svar förens på morgonen därpå, men jag fick det ju iallafall.
Så jag tackade för nummret och skickade fort iväg ett sms till killen jag hade träffat kvällen innan, fick ett svar rätt snabbt och sen sms:ade vi hela kvällen och jag ville inget annat än att få tag på skjuts till Avesta även denna dag, alla bussana hade gått när jag kom på att jag skulle åka. Lördagen gick och jag lyckades tyvärr inte få skjuts till Avesta.
Och dan efter (söndag) så va jag med Ulrika, vi planerade att åka till Avesta för att gå på bio, så vi åkte hem till henne för att göra oss klara och sedan ta tåget till Avesta och kolla på bio Irene Huss-Tatuerad Torso. Medans hon gjorde sig klar så satt jag vid datorn och lyckades även få tag på denne killes msn, så jag satt och pratade med honom där tex. om att vi skulle på bio osv. men det slutade med att vi inte skulle på bio, men inget satte stopp för mig att åka till Avesta ändå. Så jag fortsatte prata lite med denne kille, så genom lite skämt m.m. så slutade det med att det blev på riktigt, jag tog tåget till Avesta och han kom och mötte mig, jag skulle sova där. Vi gick runt lite i Avesta och småpratade lite, mest han som pratade pga. att jag är så blyg! haha. Men efter en rätt lång promenad genom avesta så gick vi hem till honom och skulle lägga oss och kolla på film Beck-?, han skulle ju upp till skolan dagen därpå. Och så började vårat förhållande.
Så för ett år sedan kunde man inte tro att jag skulle sitta här med magen i vädret, med just denne underbara kille!

Niklas, jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna förklara. Du är mitt livs kärlek <3

P o K
Sandra

Kommentarer
Postat av: amanda

aw ;)

2008-09-23 @ 21:33:48
Postat av: Bäver

Älskar dig! <3

2008-09-24 @ 17:24:55
URL: http://poppothabigboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0